KIEROWNIK SKLEPU
Odpowiedz
Oferujemy
Pozostając w ścisłym kontakcie z Regionalnym Menedżerem przejmujesz odpowiedzialność za globalną działalność sklepu. Dzięki twojej skuteczności w działaniu zdołasz ulepszyć serwis obsługi klienta, osiągnąć wzrost obrotów handlowych i założone cele.
Twoje główne zadania to:
-Zapewnienie doskonałej obsługi klienta w sklepie.
-Planowanie przedsięwzięć, ich realizacja oraz kontrola, ukierunkowane na osiągnięcie założonych celów handlowych i finansowych.
-Analiza kluczowych danych, kosztów/zasobów oraz możliwosci usprawnienia.
-Ścisła współpraca z zespołem Merchandising, mająca na celu optymalizację powierzchni sprzedaży i obrotów handlowych zgodnie z ustalonymi wymaganiami i standardami.
-Nadzór i zarządzanie stokami magazynowymi zmierząjące do zwiększenia obrotów handlowych.
-Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania i zapewnienie efektywnej komunikacji.
-Zatrudnienie i wdrożenie nowych pracowników w zakres obowiazków, ułatwiające integrację z zespołem.
-Ocena wyników pracy i dalszego rozwoju zespołu.
-Planowanie i organizacja sklepu. Ustalenie priorytetów i podział zadań.
-Zapewnienie optymalnego zarządzania zasobami HR.
Jakie są nasze oczekiwania
Jako idealny kandydat/kandydatka dysponujesz kilkuletnim doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku w branży odzieżowej oraz pozytywnymi doświadczeniami w kierowaniu dużymi zespołami i jednostkami.
Chęć do pracy w handlu detalicznym nakierowana na osiąganie wysokich obrotów, zdolność do wnikliwego analizowania i zainteresowanie wykonywaną pracą są niezbędnie wymagane. Jesteś osobą ambitną, operatywną i posiadasz odpowiednie umiejetności do kierowania zespołem pracowników.
Potrafisz przejąć odpowiedzialność i wdrażać posiadaną wiedzę i doświadczenie. Równocześnie chcesz się rozwijać zawodowo i personalnie? Wtedy na pewno jesteś osobą, której poszukujemy.
Dołącz do grupy MANGO a wspólnie postaramy się osiągnać nasz cel: być obecnym na wszystkich rynkach świata!